2010. július 5., hétfő

Prológus

Prológus

2010-07-01 Volterra

Sophie szemszöge

Talán öt éves lehettem, amikor ez a mese az életem része lett, ma 20 vagyok, de úgy érzem e mese nélkül, ma nem az lennék, aki vagyok. Figyelmesen hallgattam anyukám meséjét minden este és én is egy ilyen Edwardról álmodtam, aki Bellának is megadatott. Mert neki Ő az életet jelentette a levegőt, a mérhetetlen szerelmet és az odaadást, egyszóval azt, amire egy nő vágyik egész életében. Mindig szívesen gondolok vissza ezekre, az estékre. Sajnos ma már anyukám nincsen velem, meséje és szelleme örökre a szívemben él.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Megkértél, hogy nézzek be, és hát itt lennék :D A tartalom alapján ígéretesnek tűnik a történeted (bár sok minden nem derült ki belőle :)) Ha majd egy kcisit többet mutatsz meg belőle, velősebb véleményt is fogok alkotni :)
    Am, egy kérdés: Sophie szemszögén keresztül fogjuk megismerni Edward és Bella történetét? Nagyon érdekes lenne, még sosem láttam ilyesmit sehol :)
    Szóval, kíváncsian várom az első fejezeteket, remélem, te is a gyors írók táborába tartozol :D
    Sok sikert neked!
    xoxo
    Lea
    ui: Kitettem a linkedet, ha nem bánod :)

    VálaszTörlés