2010. július 7., szerda

1. fejezet


sziasztok, hát ez lenne az 1. feji
tudom, hogy rövid lett, de nyaralni megyek, és előtte mindenképpen szerettem volna frisset hozni
szavazatokat még várok(oldalt)
pár komival is megdobhatnátok, mivel ez az első történetem és ha valamit nem jól csinálok szólhatnátok
kövi friss július 19-e körül
puszi Adri

1.fejezet
A mese kezdetét veszi

1995 Volterra
Sophie szemszöge

Az én nevem Sophie Green. 5 éves vagyok, anyukámmal Olaszországban Volterrában élünk. Sajnos az apukám autóbalesetben elhunyt születésem után pár héttel. Egy közös percre sem emlékszek, amit vele töltöttem, de biztosan tudom, remek ember volt. Én óvodába járok, míg anyukám tanít a helyi iskolában. Remek nő és őt szeretem a világon a legjobban. Tegnap szülinapom volt és anyutól kaptam egy remek könyvet. A címe Esti mese a szerelemről és az odaadásról. Szerintem a cím alapján nagyon komolynak tűnik meg is kérdeztem erről anyát:
-Anya biztos, hogy ez a könyv nekem való? Nem egy mesekönyvet kellett volna kapnom?- anya erre kuncogni kezdett
-Kicsim ez egy mesekönyv, tudod ebben természetfeletti lények is vannak. - mondta
-Hogy érted azt, hogy természetfeletti lények- kérdeztem kíváncsian
-A könyv két fiatal szerelméről szól, akik vámpírok és egymásért még a saját életüket is feláldoznák.
Jól hangzik gondoltam magamban.
-Olvasol nekem este belőle?- néztem anyára könyörgőn
-Hát persze kincsem- mondta lágyan és megölelt. - de csak akkor, ha most elmész fürdeni és vacsorázni
-Igenis asszonyom- mondtam, majd nevetgélve elsétáltam
Nagyon izgultam a mese miatt. Nehezen jött el a lefekvés ideje.
-Anya álmos vagyok-, mondtam, csakhogy végre elkezdjen olvasni nekem.
-Megyek, már megyek. De türelmetlen itt valaki- mosolygott, majd belekezdett a mesébe:
Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy lány, akit Bellának hívtak. Bellának barna haja, aranyszínű szemei voltak. Bőre fehér volt, mint a hó. Bella nem ember volt, hanem vámpír, de nem a gonosz, hanem az ember szerető kedves lány. Sohasem ivott embervért, még ha ez nagyon nehéz is volt neki. Csak állatok vérét itta, noha ez is, nagyon nehezére is esett neki. Nem szívesen ölt még állatot sem. Egy gonosz vámpír változtatta át, 50 éve, és hagyta magára a szegény lányt. Bella azóta is kutatja a teremtőjét, hogy leszámoljon vele, nehogy még valakivel ezt tegye. Hallott már más vegetáriánus, állatvéren élő vámpírokról is, most éppen hozzájuk igyekszik. A Cullen család a vámpírok királyi családja, akik vigyáznak a vámpírok titkára, és óvják az embereket. Ők az első vegetáriánus vámpírcsalád a történelemben, akik uralkodnak. A törzshelyük Volterra, ahova Bella igyekszik. Már látja is a kastély falait, de már nagyon szomjas. A volterrai erdőben vadászik, döntötte el. Így elindult egy szarvast keresni, s talált egy egész csordát. Levadászott kettő nőstényt. Mikor végzett zajt hallott maga mögül. Hátrafordult, és szembetalálta magát…

2 megjegyzés:

  1. Naon jó :D
    És én vok az első komizó:P
    Alig várom a kövi részt!:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszett!
    Tudom, hogy ez későn jött, de most találtam rá a blogodra!
    Így tovább!
    Létszííí írd most már meg a kövi fejezetet.
    Már nem azért, de július már jócskán elmúlt...

    Puszi EsztiIi

    VálaszTörlés